framtiden

det är så mycket jag vill göra..

ibland känner jag att jag skulla vilja skaffa barn..
men ändå känns det långt bort.
det är så mycket jag vill hinna göra innan dess.

jag víll ju helst vara gift innan jag skaffar barn, alltså måste jag förlova mig.
jag vill köpa lägenhet så att vi får göra den precis som vi vill.

jag vill hinna göra ett antal resor också.
ja, det är mycket man vill & det kostar därefter.

men jag är faktiskt bara 22 år än så länge.
så jag har gott om tid på mig..



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Louise du har ju precis flyttat ihop med din kärlek o börjat ett nytt jobb.Stanna upp i det o känn efter lite.Bra att ha drömmar men att leva i nuet är viktigare.Det är det som är livskvalite vännen.Kram

2012-02-27 @ 00:34:36
Postat av: mamma

Precis som kerstin sa och du själv, du har tiden på dig, men drömma och önska ska man göra, förstår hur du funderar min prinsessa, kram

2012-02-27 @ 10:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0