fönstershopping

det var kul att träffa mikaela & william.. vi åt lunch inne i farsta centrum..
det blev bakadpotatis med laxröra för min del, det var jättegott!
vi satt & pratade en massa & sen kikade vi runt lite..

såg såklart jättemycket fint jag ville ha. från vila såklart, men när jag väl vill köpa det när jag får lön så kommer jag inte vilja ha dom ,haha känner mig själv för väl!

inne på cervera såg jag pussmunnen & vasen från iittala jag vill köpa.
dom ska jag nog köpa ialla fall, älskar dom! så fina!

jag åkte från farsta efter halv två..
sen kom jag till vällingby runt halv tre.. då gick jag in på hemköp & handlade lite gott..

så nu är jag hemma & har diskat lite..
sitter & fikar nu..
jag är så trött så ska bara ligga i soffan & kolla på tv!

jag är inte ledig förrän om en vecka igen först, jobbar hela helgen, inte så kul..
men men!

jag är så glad att jag har sån tur att ha fått lära känna daniels släkt, reinwalds & thorin.
dom är så fina allihop & ni känns som en extra familj för mig här i vällingby!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0