fettisdag

daniel är påväg hem nu, han jobbade över idag..
jag har precis ätit så han får äta ensam!

jag har köpt semlor eftersom det är fettisdagen idag.
inte fö rat tjag gillar dom så mycket, carken grädde eller marspian..
så jag har köpt en vaniljmunk till mig!

jag kollar ialla fall på bb nu.
sen blir det mer tv & sen bb igen!

en helt annan sak, när jag får den ljusa färg på håret som jag vill ha, då vill jag sätta i löshår.
någon som kan hjälp mig & tala om ett bra märke & vad det kostar ungefär?
jag vill sätta i så jag får tjockare & längre hår.



här har blondinbella väldigt fint hår. så somjag vill ha, kanske lite kortare


Kommentarer
Postat av: emma

Great length tycker jag är ett bra märke och det kan nog kosta allt från 3000-8000 beroende på vart du gör det :)

2012-02-21 @ 20:15:05
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: mamma

tycker inte du ska det...oväntat?? Lägg pengar på annat du.....

2012-02-21 @ 21:58:59
URL: http://louisebj.blogg.se/
Postat av: Therése

Jag beställer från rapunzelofsweden.se men då är det dock bra att ha någon som sätter i håret åt dig:) blir mkt billigare (1200 för håret om du ska ha förlängning samt tjockare hår) och precis samma resultat som hos frissan:)lycka till!

2012-02-24 @ 18:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0