9 februari, torsdag, sista dagen på jobbet

idag har jag jobbat 7-16..
jag öppnade delin & har varit där själv hela dagen..
det har gått bra, dagen har gått fort & det har varit kul..

min gulliga jobbarkompis sofia hade bakat massa chokladmuffins med mjölkchoklad i till mig!
alla har önskat mig lycka till hela dagen & kramat mig!

innan jag skulle sluta så ringde dom upp mig till personalrummet..
då fick jag en present av alla..
jag fick den där iittala-vasen jag vill ha, fast en liten, men hur fin som helst!
nu ska jag köpa den stora bara :)

sen fick jag te, choklad & blommor.
en kokbok av majj & salt&pepparkar!
tack så mycket allihopa..

jag började gråta, jag kunde inte hålla mig..
jag vet att jag klagar mycket på mitt jobb emellanåt, men det som hållt mig kvar är ju mina jobbarkompisar.
bättre jobbarkompisar får man leta efter. känns jättetungt att lämna dom, jag har liksom jobbat med dom i 3.5 år! så det blev jättejobbigt & känsligt..

men tack för att jag fått lära känna er alla människor!
& jag kommer att komma & hälsa på!!!

efter jobbet hämtade pappa mig, jag var in till friskis & sa upp mitt kort & sen köpte jag sushi till ikväll!
nu är jag hemma & hade tänkt packa ner mina saker innan tjejerna kommer..
men jag får inte ihop kartongerna haha!
så får vänta tills dom kommer & göra det snabbt då :)

så mellan 6-7 kommer rebecca, malin, ulrika & sofia hit..
sen therese efter jobbet, så det blir en riktig tjejkväll! :)



Kommentarer
Postat av: mamma

vilken fin sista dag du fick, det är du värld. Och fina presenter! Lycka till med tjejkvällen, imorgon bär det av.........gud vad jag kommer sakna ha dig nära....

2012-02-09 @ 22:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0