25 februari, lördag

dagen på jobbet igår gick fort.
jag älskar att jobba dag, speciellt 8-16, tiden bara rinner iväg!

efter jobbet handlade jag på jobbet.
sen hem & började fixa för middagen..
daniel kom strax efter, så han duschade & fixade sig..

sen hann vi kika lite på skilda världar också!

mamma, pappa & farmor kom till halv sju ungefär.
då åt vi förrätt, jag bjöd på en västerbottentoast med skagenröra.
till varmrätt blev det marinerad fläskfilé med potatisbriketter, halloumi, färsk sparris med chilibearnaise & tzatziki.
det var riktigt gott faktiskt :)

jag fick ett vin av mamma & pappa som hette louise, sen den andra halv åtta hos mig-boken & jättefina tulpaner av farmor :)

runt åtta gick daniel & pappa & kollade på någon hockeymatch..
så jag, farmor & mamma var kvar här hemma & pratade & drack vin.
jättemysigt.

gud så jag hade saknat dom.
så glad att ni kom!

sen kom killarna hem..
dom åkte väl strax efter tio..

när dom hade åkt kikade vi på bb, sen somnade jag!

nu är jag uppe, klar & allt..
jag ska åka till jobbet om ett tag.
idag jobbar jag 9-18..

jag hatar ju att jobba helger, så ska inte alls bli kul!
daniel ska väl åka till singö efter sin träning.
så jag blir alldeles ensam här ikväll, om jag inte orkar höra av mig till någon..

ni får ha en bra lördag!
















Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för att vi fick komma på en sån fin middag, jätte gott. Saknar att ha dig nära, tråkigt att du får vara själv ikväll och inte ha dina nära och kära nära

2012-02-25 @ 10:28:17
URL: http://louisebj.blogg.se/
Postat av: emma

åh vilken fin dukning, duktig du är :)

2012-02-26 @ 15:37:00
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0