24 februari, fredag

uppe med tuppen idag!
jag gick upp halv sex för att duscha..
så nu har jag sminkat mig halvt, har bara mascara & ögonskugga kvar :)

jag jobbar 8-16 idag.
& ikväll kommer mamma, pappa & farmor hit på middag.

ska bli så mysigt har ju saknat dom, har inte setts på två veckor!!!
så jag har börjat med förrätten, skagenröra :)
så den får stå & dra sig under dagen så den blir ännu godare!

jag skulle dricka en sån där nutrilett shaker till frukost, som man blandar själv.
tycker dom färdiga är helt okej. men den här ar ju vidrig!!!
är ju så tjock i konsistensen, klarar inte av det. kan man bara blanda i lite mer vatten?
annars får jag dricka såna färdgiblandade för dom är ialla fall goda!


Kommentarer
Postat av: mamma

Längtar till ikväll!

2012-02-24 @ 08:17:28
Postat av: emma

ät riktigt frukost istället ;)

2012-02-24 @ 20:11:09
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0