19 februari, söndag

min lördag igår var helt perfekt!

jag mötte mina tjejer vid centralen runt tolv..
vi gick & kikade i lite affärer & strosade runt..
jag köpte en väska som jag har kollat på läääänge, så nu fick jag den äntligen!

jag babblade på som satan så dom insåg att jag hade mycket jag ville prata om, så vi gick för att hitta något att ät.. så vi gick till gallerian & satte oss på ett café/ bistro.. minns inte vad det hette..

jag åt ialla fall bakadpotatis med skagenröra, sen satt vi ett tag & pratade bara :)

vi kikade runt lite mer & hann precis till systemet innan dom stängde!
sen åkte jag, malin & therese mot vällingby.. ulrika följde inte med..

så när vi kom till vällingby tog vi en sväng vid centrum & kikade lite mer affärer & sen gick vi handlade till kvällen..

när vi kom hem kikade dom runt lite hur vi fått det här hemma, malin hade ju inte varit här tidigare..
så vi tog det lugnt & sen började vi med maten..
det blev tacos såklart!!

sen blev det melodifestivalen!!!
mina favoriter var absolut love generation, förstår inte hur dom inte kunde gå vidare?!
sen gillade jag young blood, mollys låt varväl bra.. sen har vi då ranelid som alla pratar om..
det hemska är att jag gillade låten, lite udda bara när han pratade under tiden.

efter mello precis kom jennifer typ, så kul att hon kooom!
det skulle kommit några fler men blev inte så, men jag bryr mig inte, jag ville bara träffa mina tjejer & det fick jag. så det blev en riktig myskväll istället, med mina bästa, i love!

sen kollade vi filmen limitless & pratade i några timmar!!
så mysigt.
en perfekt lördag!

tjejerna åkte hem runt halv två..
sen var jag & emelie vakna till typ två, historiaa har skrivits, emelie höll sig vaken haha!
vi gick väl & la oss runt halv tre sen..

imorse åkte emelie hem runt halv tio..
daniel sover fortfarande & jag ligger i soffan..

vi får se vad vi hittar på idag..
jag antar att det blir väldig lugnt!
men man vet ju aldrig :)


min nya väska


den bästa bilden på mig, halvblundar på alla


















Kommentarer
Postat av: emma

riktigt snygg väska vännen!!

2012-02-19 @ 11:32:47
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: Petra

Ranelid va Inge bra. Han förstörde låten. Men hon sjöng jätte bra!:)

2012-02-19 @ 13:19:23
URL: http://enbartpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0