16 februari, torsdag

jag sitter & äter frukost nu, en skinmacka, en kaviarmacka, en skål med yoghurt & förska blåbär, ett glas jucie & ett glas mjölk!
wow vad jag har lärt mig äta frukost, förut åt jag aldrig frukost!

imorse ringde jag ängbybarnens förskola för att höra hur det gick med deras rekrytering.
det stod mellan mig & en annan tjej efter många sökande av deras heltidstjänst..
men tydligen fick den andra tjejen det för huon hade en barnskötarutbildning.
fan jag föll på mållinjen! :(

känns inte så kul, jag ville ju verkligen det här!
så hur gör jag nu?
jag har ett bra jobb, men jag känner mig klar inom livsmedel..

fan fan fan!!

aja, bara bita ihop!

idag jobbar jag ialla fall 11-20, jag ska stänga fisken idag så önska mig lycka till!



jag måste köpa färska fina blommor idag, då kanske det känns lite bättre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0