My perfect day

Det gick fort & smidigt att handla till nyår!
Bella hämtade oss & sen köpte raketer & sen till flygfyren för att handla all mat!

Vi handlade för vår summa vi räknade ut, alldeles perfekt!
När vi var klara hämtade micke oss & vi åkte ut till singö..
Micke hade köpt tårta & gjort en jättegod middag sen fick jag paket, en flamberare tror jag det heter haha!

Så min kväll avslutades jättebra!

Fanny var över ett tag men gick nyss..
Jag ska sova nu, är heeelt slut!

Jag kom på att alla glömde sjunga för mig på kalaset så jag smsade mamma & mormor på direkten!
Efter ett tag kom en video på mamma & pappa som sjöng & Sen ringde mormor & morfar & sjöng!
Bästa älskade ni!

Tack alla som var med & gjorde min dag till den bästa.
Ni alla betyder såååå mycket för mig!
Nu ska jag premiär sova som 23 åring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0