Juldagen

Det gick jättefort att jobba igår & efter jobbet mötte jag upp daniel & emelie & vi tog tåget till uppsala.

Pappa hämtade oss ( tack snälla snälla pappa för allt skjutsande ) & jag fick äta mat & fixa mig sen körde han oss till emmilie & danne!

Där drack vi & laddade upp för flurran!
Kvällen var jätterolig! Det var drinkar, shotar, massa dans & så jäkla kul!

Aldrig varit med om att tiden gått så snabbt ute.. Men det var väl för att man har så jääkla kul!

Träffade folk man inte sett på ett tag!
Men bäst av allt var att ludwig kom, det gjorde mig så sjuuuukt glad! Kul att träffa timothy också!

Sen blev det subway & vänta på taxi i en timme! Klockan fem var vi hemma & dags att gå upp igen en timme senare, klockan sex ringde klockan!

Då körde mamma oss till bussen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0