En bra Lucia med mina älskade

Pendeln till uppsala var såklart sen. Men kom till uppsala vid sex & då hämta mamma & pappa mig, det blev en mc wrap sen rullade vi mot hallstavik!

Vi kom 14 min in i första perioden, daniel hade såklart hunnit göra mål innan dess! Men matchen var bra & kul att titta på
Daniel gjorde en riktigt bra match, jag är så stolt!
Sen fick han göra sista målet när det var en minut kvar!!
5-3 slutade matchen!

Nu väntar vi på daniel, sen åker vi till uppsala med mamma & pappa & hem därifrån, så vi blir sena, men det är det värt!

Min lucia blev bäst, för jag fick träffa mamma, pappa, mormor & morfar & svärfar, även se daniel göra en bra match :)
Sen hade vi med glögg & lussebullar såklart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0