9 december, söndag, andra advent

min andra advent har varit jättebra!
 
det började med en sovmorgon, jag gick upp vid kvart över åtta & fixade ordning frukost.
väckte min älskling med en riktig adventsfrukost till julkalendern..
vi kikade på den & sen kollade vi på ensam hemma 3, åh vad jag älskar dom filmerna!
 
sen städade vi & tvättade & ordnade lite här hemma..
sen skulle daniel iväg på samling & jag slängde mig i soffan & kollade på tv..
 
vid halv två kom mamma & pappa hit..
vi åkte till barkarby outlet & kikade runt lite, hittade ingenting, lika bra det..
sen hem hit igen & jag gjorde middag.
 
det blev en god pasta med fisk & lite annat gott..
sen fikade vi & tog det lugnt..
 
mamma & pappa åkte hem för ett tag sen..
efter dom åkt så kollade jag på dokumentären om SHM, och wow säger jag bara.
så himla grymma killar så jag finner inga ord. VAD FAAN SLUTA NI SOM SHM FÖÖÖÖR?!?!
kom tillbaka snäääällaaaa!
 
jag får ialla fall se ingrosso på summerburst, hoppas angello & axwell också kommer!
 
nu ska jag vänta på att daniel kommer hem..
sen blir det bara mys i soffan resten av kvällen..
jag har ingen lust att gå till jobbet imorn, vill bara vara hemma..
 
min dag har ialla fall varit jättebra & jag är så himla glad att mamma & pappa kom hit idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0