8 december, lördag

min bloggapp har total muppat sig!
går inte att fixa, har tagit bort & gjort allt jag kunnat men det vill inte funka..
så nu blir det bara inlägg från datan tills det är löst..
 
igår hade jag & min daniel en jättebra kväll..
jag kom hem efter jobbet & slängde fram all plockmat & gott vi skulle äta..
 
det var baguette, lime aioli, heta räkor, olika salamis, brie de meaux, oliver med mandel, marinerade vitlöksklyftor & godis.. ja ni här ju hur bra vi hade det!
 
mys i soffan med johan falk & home alone & en dusch..
sen stupade jag i säng vid halv elva!
 
idag har jag jobbat 9-19.
jag skulle åkt till uppsala efter jobbet, träffa mamma & pappa..
men jag är så trött, men mina tolv dagarsjobb-period i sträck är slut nu.
jag är helt slut i kropp & själ.. mår dåligt av att inte orka åka till dom :(
saknar dom så, men jag får ju träffa dom nästa helg <3
 
jag kollar på så mycket bättre & ska ta fram min BJ snart, daniel kommer väl hem senare från sin heldag med danne!
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Men va bra att det inte är bara min app som är helt störd... less, tog bort den. men nu måste jag ju komma ihåg va alla bloggar heter igen:P

2012-12-09 @ 13:39:30
URL: http://enbartpetra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0