30 december, söndag

Dagen på jobbet var väldigt lugn. Sålde baaaaara hummer hela dagen & tog beställningar.
Jobbade med mina fantastiska kollegor!
Fick ett valpolicella vin av min underbara kollega khalil!

Jag fick sluta kvart över fem, sååå skönt!
Kom hem & fixade till det sista sen kom alla!

Emelie, therese, martin, jessica, patric, rebecca, marcus, jennifer & sofie!

Jag bjöd på bål, chips, dipper & snittar.
Vi hade jättetrevligt & umgicks & spela spel & sen beer pong för vissa!

Kan bara säga att jag är så glad attni kom & ville fira mig!
Tack för Alla fina presenter!

Rebecca & marcus blev kvar här :)

Nu är jag vaken, det är miiiin dag idag!
Jag fyller hela 23 år, riktigt gammal börjar jag bli & får ärligt talat åldersnoja!

Dagen ser ut följande, mamma & pappa kommer runt elva. Då ska vi till mitt jobb & hämta tårtorna, sen hem hit, då kommer släkten!

Senare ska vi handla all mat till nyår med bella. Sen ut till singö :)

Hellllooo my daaay!!

Denna vackra bukett väntade på mig på bordet när jag kom hem, plus ett presentkort :) daniel kan ibland han ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis grattis min bästa ❤❤❤❤❤❤va bra att du fick en bra dag/kväll igår och att det fortsätter även idag på din födelsedag 🌹🌹🌹🎁🎁 och stort plus till Daniel för den fina buketten 👍👍

2012-12-30 @ 10:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0