21 december, fredag

Det snöar jättefint ute, såna där perfekta flingor faller sakta ner, lycka!

Det var jätteskönt med sovmorgon, trots att jag vaknade vid halv sex av fannys alarm som pep i en timme, men sen lyckades jag somna om & jag gick upp efter åtta.

Så jag låg kvar i sängen i vår underbara säng & suuuuupersköna kuddar, dom var värda varenda krona!
Jag betalade alla räkningar det första jag gjorde, sen har jag fixat med julklappar & fixat mig..

Idag jobbar jag 11-20, vi kommer vara många som jobbar idag, imorn & söndag, då känns det lättare att jobba tycker jag!

Vi är förberedda för masssssoooor av folk som ska handla allt gott inför julen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0