19 december, onsdag

Dags att gå till jobbet snart, jag är så sjukt trött, vill bara sova i flera dagar känner jag!
Det är tidigt imorn men sen är det inte tidigt förrän på tisdag, så det blir fyra dagar med sovmorgon, underbart!

Idag har vi julbord i butiken för våra kunder, så dom har chansen att prova vilken julskinka, sill eller prinskorv som är bäst från våra olika leverantörer, så min salladsbar blir mindre i två dagar & flyttas, hoppas det går bra!

Nej nu vill jag att klockan blir fyra så jag får åka hem & ta bort sminket & ta en varm dusch & slänga mig i sängen!
Japp det är en sån dag idag!


Kommentarer
Postat av: Petra

Men Gud va bra du passar i brun/röd!! Jävlar så hett :D

2012-12-19 @ 13:40:37
URL: http://Enbartpetra.blogg.se
Postat av: Louise

Åååh tack petra! Jag kan aldrig bestämma mig haha!
Har min naturliga färg nu, men äääälskar mörkt också, vilka i-landsproblem va!?

2012-12-19 @ 16:45:21
URL: http://Louisebj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0