söndag

efter frukostbuffen imorse gjorde vi oss klara & åkte till dollarstore för lite shopping..
jag fick med mig en vas, kylskåpsmagnet, kryddor & strössel med mig hem :)
 
sen hade jag en lång eftermiddag..
upptåget var sent så fick vänta en halvtimme på pendeln.
sen var bussen trasig i kista & fick byta & chaufförn var så otrevlig & arg & körde fel i rinkeby sen var det åtta  polisbilar så vi skulle backa det var kaos med andra ord, var smått irriterad må jag säga!
 
väl hemma träffar jag daniel & han ger mig ett fint paket med rospapper.
i där ligger en systemkamera!!!!
min älskade han kan han!
 
jag har haft lite misstankar att jag skulle få något men trodde det var blommor typ hihih!
så tack tack tack min fina!!!!
 
kvällen har bestått av handla mat, äta wraps med egen remouladsås & sett på american pie reunion, så himla kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0