Kalas & grönan

Kalaset var trevligt, fick träffa sara å rickard lilla söta Alexander som bara är två månader :)

Efter kalaset fick vi skjuts av micke till olearys utanför grönan.
Mi å hennes tobbe kom ett tag efter oss :)
Vi åt ialla fall god mat, jag åt en typ oxfilesandwich med massa gott å till efterrätt blev det hallondauquiri :)

Efter middagen blev de femkamp på grönan, jag kom sist som väntat men kul vare!
Sen åkte vi berg å dalbanan å flygande mattan!

En langos dela jag å daniel på också :)
Sen strosa vi runt å spela lite å mi vann tillslut!
Vi hörde å såg darin uppträda en snabbis också..
Vi avsluta med en cider å gick vid elva när dom stängde.

Kvällen har verkligen varit jättetrevlig!!
Men nu är jag så trött å ska sova, jag laddar upp kamerakorten imorn, nu kommer några från moben sen kvällen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0