farmor gånger två

efter jobbet stressade jag in till centralen för att möta upp farmor, alltid lika rädd att hon ska irra bort sig haha!
men hem kom vi & då började jag med middagen direkt..
 
jag gjorde färsk laxfilé i ugn med färskpotatis en god sallad & kantarellsås, som jag aldrig gjort tidigare & det blev jättegott!
maten var precis klar när anita kom!
hon hade med sig jättefina rosor till mig,¨åh så jag älskar färska blommor det var alldeles för länge sen jag köpte hem,, det lyfter liksom hela hemmet..
 
vi åt & hade trevligt & satte oss sedan i soffan & fikade..
anita åkte efter nio & vid kvar i tio kom daniel hem efter sin hockeyträning :)
 
nu ligger jag i sängen & ska kika runt på datan sen sova :)
jag har haft en mysig kväll med farmor & anita!
 

Kommentarer
Postat av: mamma

du är bara för go du/kram

2012-08-28 @ 16:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0