En bra ledig dag

Anita å jag hade en bra dag på bromma blocks med god mat å jag gjorde ett fynd, rosa shorts till thailand!
Efter bromma åkte vi till anita å fikade å sen körde hon hem mig..

När daniel kom hem vid fem så åkte vi direkt till cervera å köpte två ljuslyktor från iittala, jättefina som jag tittat på länge å daniel gillade dom också!

Så vårt presentkort vi fick av mormor å morfar som inflyttningspresent hjälpte till en del eftersom dom är dyra, så tack mormor å morfar!

Efter det köpte vi present till ossian å sen vidare till elgiganten å kolla kamera väska sen middag på ikea!

Nu är vi hemma, daniel är duktig å är på gymmet..
Jag gjorde ordning matlådor, sprödbakad torsk :)
Nu blir det dh!

Ska lägga in bilder sen från nya kameran, men behöver daniels hjälp då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0