31 augusti, fredag

idag fyller världens bästa pappa år & då menar jag världens bästa!
 
jag jobbade 6.45-18 idag! slapp inventera & körde på som vanligt i delin hela dagen!
jag ringde pappa efter jobbet.. dom hade kalas där hemma med alla..
kändes jättejobbigt att inte kunna träffa pappa på hans dag, blev lite ledsen i ögat när jag hörde alla som var där & umgicks. mina älskade!
 
men jag åkte hem & fixade lite fredagsmys me mig själv..
rökta räkor, brie de meaux, saint agur, parmesan & coca cola & DH!
så jag har det ändå ganska bra, daniel & micek är ute & träffar gamla vänner så jag är ensam!
 




Kommentarer
Postat av: mamma

och vi saknade dig såååå mycket, men vi syns iallafall på söndag

2012-09-01 @ 09:40:43
URL: http://louisebj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0