myror i brallan

jag lyckades som sagt skruva ihop bord alldeles själv!
sen har jag gått ner med lite saker i förrådet & dammsugit här hemma :)

daniel kom hem efter sex någon gång, då åt vi.
dagens middag blev sallad med kycklingfilé & halloumi med fetaostcréme!
så himla gott!

daniel har så tråkigt att han går runt runt här hemma haha, han är så rastlös..
han har ialla fall spelat lite tvspel & ska väl bada snart ;)

jag ska bara ligga här i soffan & skåda det nya bordet & hur fint vi har det, jag tycker verkligen vi har fått det hemtrevligt här nu.
men vi skulle ju allra helst vilja köpa något eget & bestämma själva vad vi fick ha på väggar & sånt.
men det kommer en dag för det med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0