min dag

jag kom ju på att jag glömt berättat om min lediga dag!

anita & jag åkte först till chilli & kollade, jag skulle ju beställa bordet & hade räknat med en leverans om minst två veckor. men jag hade sån tur att det fanns ett & att det hade kommit idag, så jag blev så glad sååå!

efter det åkte vi till jakobsberg centrum, där har jag inte varit tidigare.
det var inte något ställe jag gillade..

efter det åkte vi till ikea för lunch, där blev det köttbullar & potatis, mmm en klassiker!
sen vidare till barkarby outlet & kikade runt, och efter det till rusta & cervera.
på rusta köpte jag schampoo & hudkräm & såna saker :)

efter det körde anita hem mig :)
sen gick jag till coop & fixade bordet, där har ni min lediga härliga dag! ;)

tack anita som gör mina lediga dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0