íphone & mat

när jag kom hem så fixade jag lite sen kom anita & hämtade mig.
vi åkte hem till henne & fikade, det var jättemysigt.
jag trivs verkligen hos anita, känns så hemma där..
tack för en bra eftermiddag anita!

sen var hon gullig & skjutsade mig till vällingby igen.
där mötte jag upp daniel, vi gick & köpte saker till min iphone & storhandlade sen!

när vi kom hem bärjade vi med middagen.
det blev enchiladas, jag har aldrig gjort det för.
men det blev jättegott & vi lyckades göra en bra blandning ;)

vi blev så mätta & la oss i soffan direkt efter..
nu kollar jag  på finalen av top model sverige, sen blir det lyckan i la & sen bb!

här kommer flummiga bilder på en trött tjej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0