6 april, långfredag

igår kom pappa & gänget in & kollade hur vi bodde.
kul att träffa dom!

när dom åkte fick daniel leta efter sitt påskägg, han hittade det ganska snabbt haha.
sen kollade vi lite på filmen the guardian, sjukt bra film..

sen somnade jag i sängen & daniel somande i soffan haha!

under morgonen har vi sovit ut.
jag har legat i daniels armar hela morgonen, finns det något bättre?

nu ska jag sminka mig & ät lite frukost sen ta mig till jobbet!
idag jobbar jag 11-19, vi är bara tre som jobbar idag, just därför kommer säkert alla kunder idag för det haha.

efter jobbet möts jag & daniel upp & åker till uppsala & sover hos mamma & pappa ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0