5 år med min älskade Daniel

Idag är det 5 år sen jag & Daniel blev tillsammans.
det är helt galet vad tiden går.

Vi har tagit igenom oss mycket tillsammans, tårar, skratt, svek, ja allt..
Jag känner mig inte hel utan dig.

Jag visste inte att man kunde älska någon så högt som jag gör.
Fortfarande när jag tittar på dig ibland kan jag tänka: Vad fan ser den där snyggingen i mig?!
Det är verkligen helt sjukt hur snygg du är i mina ögon!

Men nu till det mer seriösa..

Det finns ingenting jag inte skulle göra för dig.
Jag ställer alltid oavsett vad, tidpunkt & väder.
När du är ledsen är jag ledsen, när du är glad är jag glad.

Jag vet inte mer vad jag ska skriva än att jag älskar dig för den du är.
Även om du kan bli lite jobbig ibland när du ska hålla på & retas, men jag vet samtidigt att utan det är det inte du.

Vi har många bra minnen med oss i vårt bagage & jag hoppas det blir många många fler.

Jag älskar dig, min älskade Daniel Reinwalds!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0