3 april, tisdag

vår sista dag i fuerteventura igår var bara resa.
vi åkte från hotellet runt elva tiden..
på flygplatsen fick vi veta att planet var försenat på grund av flygstrejken i frankrike.

så vi landade vid elva istället för halv tio igår kväll..

påvägen hem blev det en korvstatoil!
sen satt jag till tre & skulle ladda upp bilder men allt fuckade ur, men det hade sparats sån tur var så jag kunde ladda upp alla bilder idag :)

jag ska ta mig en dusch & slänga på lite mascara, sen in till stan & äta lunch med min bästa therese!
sen kör mamma & pappa hem mig till vällingby :)

jag har ju bara sommarkläder så blir ltie kallt att ta sig fram med sommarjacka & ballerina ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0