29 april, söndag

igår hade vi sjuuuuuuukt mycket folk på jobbet, hade kunder från att jag kom tills jag gick!
så det avar full rulle,det var jag, mi & khalil, dreamteam :)

efter jobbet handlade jag & åkte till brommaplan där jag blev hämtad av daniel, danne & emmilie.
när vi kom hem började vi med maten, tacooooos såklart!!

vi pratade lite om grekland & drömde oss bort, prick fyra veckor kvar idag!
wiiiiiiiiiiiiiiiiiiie!

sen blev det värsta myskvällen i soffan med godis, chips & dipp & choklad!
såklart somnade vi alla i sofan vid tio elva..
dom skulle åkt hem men blev kvar haha!

så nu kollar vi om filmen, Drive & äter upp allt gott som blev kvar igår!

vi ska packa väskorna & all dricka & åka till uppsala sen!
då åker vi hem till mamma & pappa & myser!
Pappa jobbar hela dagen idag på kvalborg också!

sen ikväll kommer emelie , wohooo!
ååh så jag längtar tills imorn :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0