22 april, söndag

jag fick sluta kvart i fyra igår, så himla skönt! så jag fixade mig lite på jobbet sen åkte jag till mias jobb i västberga.

sen åkte vi mot singö, pratade massa i bilen, kul att få umgås & prata med svärmor :)
vi var framme på singö strax före sju, då åt vi i stort sett på en gång..

dom hade grillat, emelie hade gjort sjukt god gratäng & konjaksås.
så det smakade riktigt bra!! :)
det blev pannacotta med hallon & turkiskpeppar till efterrätt, turkiskpeppar tänker ni nu, men det var bland det godaste pannacotta jag ätit, en otrolig smaksensation, mmmmm ska absolut göras!!

sen blev det även tårta & sång ;)
daniel & micke hade whiskeyprovning & jämförde chivas olika årgångar, det visade sig att den 18 åriga var bättre än den 12åriga, vilket var bra annars bortkastade pengar haha!

efter tårtan badade dom tunna ett tag, jag hade itne lust att bada & bli blöt så jag stannade inne vid tvn & dukade fram ost & kex :)

så jag & mia hann äta lite sen gick emelie & mia & la sig..
jag låg & kollade på baksmällan & skrattade, lessnar aldrig på den filmen!
efter det gick jag & la mig..

imorse vaknade jag vid fem tiden av att daniel & micke kom in, dom hade badat tunna från halv tio på kvällen till fem på morgonen?! haha värsta festen ju!

så dom gick & la sig när vi åkte vid kvart i sex..
vi släppte av emeliei vid norrtälje sjukhus & sen mig vid danderyd sen åkte jag hem kommunalt..

så nu är jag hemma, jag har sminkat mig & ska äta lite frukost sen ska jag åka till jobbet..
idag jobbar jag 10-20.30, sjuuuuuukt långt pass usch, men dubblet betalat, det får vi inte glömma!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0