10 april, tisdag

det var god mat hos farmor igår & kul att träffa farmor, tess & ingalill :)
mamma, pappa & ludde åkte först sen åkte daniel med tess till tåget..

jag var kvar ett tag hos farmor sen kilade jag till jennifer.
där hade vi en riktig tjejkväll!

med emelie bjulerstam, sofie som ska med oss till thailand, kul att träffa henne så man vet vem som ska med haha.
sen en tjej som hette therese, alla tre supergulliga & vi hade sjukt kul!

jag var kvar hos jennifer till tolv, vi pratade om allt mellan himmel & jord, men mest om drömmar om bröllop, ååh så kul att prata om det hihih..

sen hämtade lillebror mig, jag kom i säng innan ett..
idag gick jag upp halv åtta, heeeeeeelt död!

så jag har sminkat mig & ska klä på mig, ska ta bussen in till tandläkaren snart..
jag ska ta bort massa tandsten, usch hatar det!

sen blir det tidig lunch med hannah & hennes lilla färsking leon :)
åååh ska bli så mysigt att få hålla en liten liten bebis :)

idag hade jag bara velat lega inne under ett täcke hela dagen, hade varit supermys i det här vädret :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0