träningsvärk, lunch, fika

skivstångspasset idag var riktigt kul & riktigt tungt!
skitkul pass & bra musik..
satan vad det skakade i kroppen efteråt haha..

efter passet gick jag & malin hem till mig & duschade & fixade oss..
runt halv tre mötte vi upp ulrika & gick till café unico & åt lunch.
det blev en god sallad & en massa prat!

sen gick jag hem till farmor & har hängt där hela kvällen..
vi gick till torgkassen & handlade lite gott till kvällen..

sen har vi kollat på massa tv, hur mycket bra som helst!
ikväll hade ju favoriten bonde söker fru premiär, yeeay!

nu är jag ialla fall hemma, jag & therese kollar på tv & pratar lite..
ska lägga mig hyffsat tidigt, jag öppnar imorn, 6.50-14.15..
utbildning imorn igen med en ny tjej!


min frukost på tåget










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0