mysig helg i stockholm

i fredags när jag kom fram till daniel, runt halv elva, så kollade jag, daniel & fredrik på filmen hur många lingon i världen finns det (eller hur den nu heter). vi kollade på den & åt massa godis ;)
gud vilken härlig & mysig film!

i lördags så vaknade vi & åt frukost & fixade oss.. tog en vända till barkarby!
sen åkte vi in till stan & kikade..
vi gick till gamla stan & till slottet & nere vid vattnet..
vi gick & tittade på fina stockholm helt enkelt & åt lunch, inget lyxigare än donken haha!

det var någon rolig streetmarket med mat från alla världens hörn & kanter!
vi köpte ialla fall en liten sen present till pappa :)

när vi kom hem var vi jättetrötta..
så vi la oss i soffan & kollade på  filmen i am legend, riktigt bra film!

efter filmen åkte vi & handlade lite gott för kvällen..

sen beställde vi mat, åkte till majas grill. grabbarna köpte mat därifrån & jag köpte pizza, från pizzerian precis bredvid daniel, så nu har man provat den.

sen kollade vi på någon dålig film, your highness..
både jag & daniel somnade, roligt sällskap liksom haha!

igår, söndag, kom emelie runt halv åtta tiden.. då fixade vi oss & åt frukost & tog oss sen in mot gröna lund..
riktigt bra var det på grönan!
jag fick ju fyra biljetter för gratis åkband & entré från apollo..

så det var bokat mellan 10-12 för oss som var inbjudna..
riktigt skönt var det utan kö & allt!
så vi hann åka allt på en timme typ haha..

sen åkte vi flera saker flera gånger..
det blev popexpressen, twister, kvasten, flygande mattan, lustiga huset, rock jet, vilda musen, kärlekstunneln, .
så det blev en hel del!

ja & emelie åt langos, mmmm så gott!
sen blev det glass innan vi gick :)

perfekt väder var det också!
så dagen var kanon!
förutom att jag andra karusellen, i twister typ fick nackspärr, knäckte den totalt!
ajajajaj..

när vi kom hem så gick jag & emelie till vällingby centrum & kikade lite..
& handlade middag :)

emelie & fredrik åkte runt fyra tiden..

sen hade jag & daniel bästa kvällen, riktig myskväll..
kollade på skilda världar, jag köpte säsong 3 på åhléns..
vi kollade hela kvällen & åt tacos sen & myste massa..

värsta myyyyyys!























































Kommentarer
Postat av: emma

hahaha skilda världar!! jag vill också se.

2011-09-05 @ 11:35:19
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0