hockey

jag & jennifer åkte själva till norrtälje, pappa orkade inte följa med..
så vi köpte med oss donken & åt påväg till norrtälje!

vi var framme elva minuter in i matchen..
matchen var rolig för det var utklassning, 13-3 vann norrtälje med!
daniel gjorde två mål minst & flera assist, likadant för dennis, så det var skitkul!

efter matchen åkte jag & jennifer till statoil & köpte korv & sen rullade vi mot uppsala.
hög musik & bra musk i bilen & massa sång!

när vi kom till uppsala hämtade vi upp ludwig & sen hem till mig för att hämta & läman saker..
sen ut till lövstalöt.

jag sover här ikväll..
ska sova snart..
imorn jobbar jag 6.50-15.15.. usch det är faktiskt inte kul att börja såhär tidigt för ofta haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0