Fredag & Lördag

jag blev sååååå nöjd i fredags hos anna min frisör!
det blev så mörkt & precis så som jag vill ha det!

efter frisören blev det jobb ett tag & sen buss mot hallstavik!
emelie hämtade mig & sen åktevi ut till singö :)

vi satt & pratade lite & väntade på att killarna skulle komma hem..
när daniel väl kom hem så åt vi!

igår, lördag så kunde jag inte sova.. jag vaknade vid kl sexmen låg kvar tills klockan var halv åtta, sen gav jag upp..

gick upp & hjälpte till att skära lite grönsaker till festen.
gud vad mia fixade mycket & massa god mat. ojojoj!

brita, bertil & martin kom väl först, sen kom familjen haglund strax efter..
sen rullade gästerna in en efter en.

det var väl jag, daniel, mia, micke, emelie, fredrik, brita, bertil, martin, familjen haglund, henrik, roger, camilla, mangan, anita & kevin..
så vi var ett härligt gäng :)

vi åt all den goda maten & umgicks & hade hur trevligt som helst! 
dom flesta badade tunna, men inte jag haha..

runt nio tio åkte alla hem, utom haglund, dom sov kvar :)

mia lyckades ialla fall med festen & ALL god mat, helt otroligt!
maten som mia gjorde var:

* räkor med melonkulor
* rostbiff med mangochutneymarinad med potatis`& parmesancréme
* tomatsoppa med grönsaker & parmesansticks
* västerbottenpaj med kräftor
* chokladkräm med fruktsallad
* hemmagjorda baguetter
* mozzarella & tomatsallad

mmmmmm så gott allting var,  chokladkrämen var gudomlig!








































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0