8 september, torsdag

idag hade jag ett skönt pass, slutade kvart över två..
camilla kom & handlade av mig & sen sågs vi efter jobbet..

hon följde med mig hem & sen kom jennifer & vi gick ner till waynes coffe & fikade..
jag tog en kycklingwrap med guacamoleröra & en punschrulle!
therese kom också förbi ett tag.
så det blev värsta mysfikan med fina tjejer!

sen gick vi på stan & kikade, var kaos i st per. då modelljakten från kanal5 var där, en domare var kenza, bloggaren. var helt kaos.. usch!

jag kom ialla fall hem nyss..
nu ska jag ta det lugnt ensam i soffan & bara kolla på bra program..
vila upp mig för baletten ikväll!

vi får se hur det går med kvällens lektion med tanke på min hemska träningsvärk haha!
det måste gå bra!

idag blev jag så rädd. så rädd..
jag älskar dig lillebror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0