7 september, onsdag

igår efter jobbet så gick jag, leena, marianne & linda till nya butiken & kollade.
det är fortfarande en byggarbetsplats, men gud så fint det kommer bli! & deli kommer  bli såååååå fin precis under glastaket, åh längtar till den 27 oktober då vi har invigningfest!!

efter titten så skyndade jag mig hemåt & bytte & & åkte mot stockholm!
när jag kom till vällingby så gick jag direkt & handlade lite till middagen..

jag var hemma hos daniel typ kvart över sex, då började vi med maten.
blev en jättegod kycklingsås med soltorkade tomater, spenat & champinjoner!

sen kollade vi lite på skilda världar, duschade & kollade lite på fotbollen..
vi somnade ganska tidigt, runt tio...

nu är jag vaken, jag ska ta mig mot tbanan om ett tag & sen vidare till uppsala..
idag är jag ledig & jag & malin ska gå på skivstångspass & sen blir det lunch med ulrika :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0