23 september, fredag

idag jobbade jag 6-50-15.15 & guuuuuud så trött jag var, har inte varit såhär trött på länge!
efter jobbet gick jag på spinning, det var det tråkigaste & mest opeppande, så jag klev faktiskt av efter första blocket..

efter det gick jag hem & duschade & fixade mig & gick ner till clarion hotell gillet, gillet  för att möta upp mamma, pappa & jennifers föräldrar för middag..

vi beställde in en drink & en tapastallrik & satt & väntade på jennifer..
sen åt vi riktigt god mat.
ojojoj!

jag tog hjortfilé med enbär och palsternackspuré, som serverades med glaserade morötter, palsternackschips, vittryffelsky & potatisgratäng.

det var så himla gott! bland det godaste jag ätit helt klart!
vi slog till på efterrätt också, jag & mamma delade på två olika.

det vi tog var varm chokladfondant med med mascarponeglass & en kanelsås.
den andra var äpple-kokospaj serveras med kokosglass med äppel parisienne.

ludwig kom också förbi & slängde i sig en oxfilé sådär lite snabbt!
när vi var klara så gick vi & köpte lite godis & sen till bion.
sen gick vi till spegeln & kollade på jägarna 2!

filmen var jättebra!

jag är ialla fall hemma nu.. jag & therese ligger & pratar om nya butiken.
vi ska ju jobba i delikatessen, det kommer bli så kul!
äntligen får jag göra något jag tycker är riktigt kul & få massa nya erfarenheter!
fler timmar kommer det också bli!

nej nu måste jag sova!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0