15 september, torsdag

imorse var det riktigt tungt att gå till jobbet, gud så trött jag var!
men jag klarade mig genom dagen trots att den kändes lång..

efter jobbet så gick jag en vända till systemet & hem en vända..
mamma hämtade mig & sen fick jag skjuts av ludde till mormor & morfar..

vi åt en jättejättegod mat som mormor gjort! med kyckling, dragon, dijonsenap & västerbottenost, mmmmmmm!
vi pratade & fikade också :)
mysig torsdag!

sen blev det hockey!
luddes lag hade träningsmatch mot valbo..
blev tyvärr förlust med 2-4..

jag skippade baletten idag, har haft sådär otroligt ont i ryggen sen igår..
jag hoppas hoppas hoppas bara att det är tillfälligt..
det är ju ett år sen jag var hemma & var sjukskriven..

jag kom ialla fall hem nyss, mormor & morfar följde med upp & kollade hur vi bor här :)
dom jäklarna åker till kalymnos imorn igen! åååh så avis!!

nej nu ska jag ta en varm dusch, hoppas det hjälper min rygg lite..
sen packa min väska..

imorn ska jag vara hos frisören till kvart i nio..
jag ska toppa & tona håret, finally!

sen jobbar jag 11-14, sen tar jag 14.30 bussen till hallstavik där emelie hämtar mig!
på lördag blir det höstfest med daniels släkt, ska bli så kul!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0