Linas fest!

igår blev det hockey med mamma & tess!
pappa satt i sekreteriatet & pratade!

luddes lag vann med 6-2 tror jag det blev haha..
efter matchen fick jag skjuts hem & då så fixade jag, ulrika & therese oss snabbt..
sen gick vi & mötte upp sofie vid luthagens!

vid sex tiden var vi på il forno & när alla tjejerna hade kommit så beställde vi in maten..
jag tog ett glas röd vin till min goda mat.
maten jag tog var en risotto med lammytterfilé, kantareller, soltorkade tomater, sparris & parmesan.
det var jättegott!

efter en härlig middag gick vi alla hem till mig & therese & fixade oss för maskeraden!
vi fick gå upp till therese bror & ta en shot innan vi hoppade in i taxin mot festen!

festen var rolig!
lina kan verkligen göra fester & hon är inte den som är snål, hon bjuder på maaaassa gott!
vi hade femkamp & mitt lag vann!
så jäkla kul!

sen dansade vi & drack goda drinkar & gjorde charader.
nej men kvällen var riktigt kul!

vi åkte runt två.. sen vid halv tre ville tjejerna ha en cider på oconnors så vi hann upp & ner typ..
kochar hann komma förbi sista minuterna.
sen blev det donken & hemgång!

tack för en sjukt bra kväll alla brudar!!!
















































































Kommentarer
Postat av: mamma

vilka snygga brudar som var utklädda

2011-10-02 @ 13:48:18
Postat av: Ulrika

Haha FULA bilder på mig :D

2011-10-02 @ 15:31:56
URL: http://uzzikuzzi.blogspot.com
Postat av: chubby

tack för igår hjärtat! <3

2011-10-02 @ 16:21:41
URL: http://hihaters.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0