mys med mamma & sus

mötet var ganska långdraget. men ändå kul att lyssna på vår nya färskvaruchef niklas. jag gillar honom riktigt mycket! jag tror att han kommer lyfta hela hemköp & vår nya butik & läram i gotroligt mycket i delikatessen, åh så kul det ska bli!

efter mötet så tog jag, tanja & marianne en titt på vår nya butik, den är så fin & börjar bli klar snart!
sen kom therese & hämtade mig & sen åkte vi till maxi & öb & handlade lite för lördagen!

runt halv fem åkte jag hem med mamma & pappa till lövstalöt..
sen gick jag & mamma till sus.
vi åt sushi & kollade på filmen something borrowed, den var riktigt bra, en riktig tjejfilm , jag-film!
sen har vi kollat på bonde söker fru & pratat en massa!

jag skippade dansen idag, hade inte lust alls..

jag ska försöka sova om en timme max!
jag öppnar imorn, 6.50-15 imorn.. sen åker jag med mormor & morfar till singö, dom är snälla & skjutsar mig!
sen är jag där ute & myser med daniel & dom andra!



Kommentarer
Postat av: emma

den filmen är jättebra :)

2011-10-06 @ 11:05:46
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0