25 oktober, tisdag

idag har jag jobbat 9.17-30..
jag & min kassachef & kassaansvarig har haft utbilding heeela dagen typ om cashguard & nya kassasystemet i data osv.. det har varit mycket men också kul!

jag & therese gick iväg & åt lunch på thai village, sushi & thaibuffé, mmmm!
sen hade vi lite med självscanningutbildning & sist ett möte om brandsäkerhet på jobbet..
så jag har släckt en eld idag för första gången i mitt liv!

efter jobbet så hämtade pappa mig..
vi åkte till leonardos & åt middag, det fick bli en kebabrulle för min del!
när vi kom hem kom stenqvist på fika också, alltid lika kul!

jag åkte in till stan en sväng & lämnade ludde & sen hämtade mamma..
nu har jag gjort räkningarna, jag ska abra ligga isoffan & mysa med mamma & pappa ikväll..

det här blir en lång hektiskt vecka, femtio timmar jobb!
det är mycket men ska bli så sjukt kul att öppna nya butiken på torsdag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0