22 oktober, lördag

igår hade vi jättetrevligt hos brita & bertil..
malin & martin
kom också!

vi åt tacos, drack vin, spelade yatzy & kollade på idol & hellenius hörna.
en riktigt härlig fredagskväll :)

imorse sov vi ut, till tio typ..
sen gick vi till coop & handlade lite frukost..

daniel åkte till norrtälje runt tolv för träning..
jag har bara lega & kollat på bonde söker fru & halv åtta hos mig på tv4play!

jag har ätit lite soppa till lunch..
nu ska jag väl börja fixa mig snart..

ikväll ska vi ut & äta med hela reinwalds familjen, kusiner & farbröder & fastrar & kusiner.
vi ska fira anita som fyller år idag!
så grattis till dig anita!

så det blir storkalas på restaurang kamarinasöder, en grekisk restaurang, det ska bli jättemysigt!



jag & camilla, samma kväll som jag kom hem från thailand. då välkomnade camilla, johan & daniel mig hem!
 fina människa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0