21 oktober, fredag

igår när jag kom till daniel värmde jag på min soppa jag köpt, gulash med en klick creme fraiche i, mm så gott!
& lite gott russinbröd till det :)
sen låg jag & kollade tv heeeela kvällen..
så himla skönt.. daniel var hemma runt halv tio, sen tog han ett bad direkt haha..
jag kollade på tv till halv ett! så skönt så :)

imorse
gick jag upp & tog en dusch & fixade mig..
halv elva hämtade anita upp mig & vi åkte till bromma, där dom har en jättefin galleria, vet inte hur länge den funnits, men något år ialla fall..

hur fin galleria som helst med massa roliga & fina affärer!
vi åt en jättegod lunch där också.
dom hade jättefina restauranger att välja mellan!

vi åt från ett ställe som hette erssons tror jag.
jag tog en bakadpotatis med skagenröra, en ljuuuvlig röra, nästan lika god som min egen ;)

jag kom ialla fall precis hem, sitter & kollar på oprah nu, äter lite daim & dricker fanta vildabär, mums!

runt halv tre, tre så ska jag nog sticka iväg igen..
jag & daniel ska till skogås ikväll, till hans mormor & morfar brita & bertil.
äta mat & ta det lite lugnt.

så jag ska möta upp daniel på centralen tror jag :)
blir en lugn & skön fredag med idol!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0