10 oktober, måndag

idag jobbade jag 6.50-13.25!
efteråt mötte jag farmor vid marknaden.. sen kom malin när farmor gick!
så vi gick & kikade, det blev lite cocosbollar till kvällen!

efter marknaden tog jag & malin en fika på café linné hörnan!
sen hem & tittade tv & gick & handlade..

jennifer & therese kom hem typ samtidigt & då hade vi gjort maten..
sen åt vi taaaacoooos!
så gott..
det blev en massa prat om lördagen haha!

sen åkte jag iväg & tittade på luddes match..
mamma, mormor, morfar, jonas, marie & jocke
var där.. så det var kul att vi alla var där!
pappa satt dock som vanligt i sekretariatet!
det var sjukt spännande! den slutade tyvärr med förlust, 3-5!

nu är jag hemma igen..
nu myser jag, jennifer & therese här hemma..
jennifer sover kvar här ikväll :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0