jobba jobba jobba

det är så sjukt kul att vara i delin, i just love it!
jag älskar att jobba med mat, att vara med mat, haha om man kan säga så? eller låter kanske helt fel?!
idag var jag inte lika stressad, utan idag visste jag vad som skulle göras..

så jag stängde fisken runt sju & sen tog jag allt eftersom det vart lugnt.
jag var faktiskt klar 21.33 idag, så var 23 minuter övertid bara!

efter jobbet unnande jag mig en mer grapefruk&passion, min favorit mer!
sen en gbsandwich ;) i november likosm haha! men jag var så varm så jag behövde svalka mig lite haha!

nu är jag hemma..
jag funderar på om jag ska kika på bonde söker fru på tv4play!

annars så är jag heeelt utmattad i kroppen!



såhär känner jag mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0