8 november, tisdag

igår efter jobbet åkte jag direkt till malin & therese..
dom hade fixat maten..

dom hade bakat bröd & gjort en jäääättegod löksoppa!
till det hade dom gjort egna krutonger med god kryddning & sen toppade vi med lite mozzarellaost!
så himla gott alltså!

sen hade malin gjort en egen lyxig pannacotta med vaniljstång & vitchoklad!
till det gjorde malin en sås på jordgubbar & hallon i mixen.
pannacotta är ju lätt en av mina favoritefterrätter!

så det blev en riktigt lyxig måndag :)
med massa gott & massa prat!

vi var hemma efter elva någon gång!

nu är jag vaken!
jag ska äta fukost, kolla tv, sminka mig & ta det lugnt innan jobbet..
jag har faktiskt väldigt ont i magen..

idag jobbar jag ialla fall 11.30-21.10.
jag har deli hela dagen idag, så det ska bli kul!







Kommentarer
Postat av: emma

mums va gott med löksoppa!

2011-11-08 @ 09:51:15
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0