7 november, måndag

matchen gick tyvärr inge bra igår för norrtälje, dom förlorade med 7-2 tror jag det var..
efter matchen väntade jag på daniel för att köra han till tåget..
men eftersom matcne var försenad blev det sån sent så han sov kvar i uppsala..

mamma skjutsade in oss till stan & vi gick in till ica & köpte lite dricka..
sen kollade vi på trubbel i paradiset & myste..
en film i min smak, gud så jag skrattar varje gång jag ser den!

imorse gick daniel vid kvart över fem till tåget & jag somnade om så skönt..
det var inte kul att gå upp tio över åtta imorse, usch!
jag har ialla fall dushat & ätit frukost nu..

jag ska sminka mig & sen gå till jobbet..
idag jobbar jag 10-19.30!
ikväll blir det mys med malin & therese hos malin :)


Kommentarer
Postat av: emma

såg början av trubbel i paradiset, men den var slut så sent så jag la mig i andra reklamen :P får ladda hem den.. sjukt rolig början :)

2011-11-07 @ 09:30:38
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0