3 november, torsdag

under förmiddagen har jag bara kollat på tv & kikat runt på lite olika saker på datan..
jag skulle göra mat tänkte jag, lite matlådor för det blir så dyrt att hela tiden handla lunch & middag på jobbet..
så jag tänkte göra köttfärssås, tror ni inte att jag tappar typ hela saltkaret i såsen?!

gaaaaaaah så arg jag blev!
så nu kan ingen klaga på att jag kryddar för dåligt!
det blev väldigt salt, men vad ska jag göra haha? får ha i en klick creme fraiche, det kanske blir bättre då haha?!

jag ska ialla fall börja sminka mig snart..
jag ska jobba 14-21.10 idag..
det är kassa första timmarna sen deli!

så vi får se när jag kommer hem ikväll!



råpackade tjejer föra våren efter en grillkväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0