26 november, lördag

det var mycket folk igår i delin, måånga ville handla lite gott & lyxa till det på fredagskvällen.
så det var full rulle & vi var tre stycken fram till halv sju, sen gick min sista kollega halv åtta!
kul var det ialla fall att jobba!

jag var klar ganska i tid ändå, tyå kvart över var jag klar tror jag!
då skyndade jag mig hem till daniel..
vi åt lite gott, det blev mangokycklingspett med lite västerbottenpaj, mmmmm :)

sen kikade vi på tv & gick & la oss ganska i tid..
daniel tog 7.20 bussen till norrtälje imorse, stackarn!

jag somnade om & sov till typ kvart i tio, så skönt!
så jag ska väl försöka äta lite frukost & snygga till mig..

klockan ett ska vi till farmor & fira henne, hon fyller 65 år idag!
så grattis fina fina farmor!



idag får jag träffa min snygga faster tess ;)
var alldeles för länge sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0