22 november, tisdag

igår var en härlig dag..
anita hämtade upp mig vid coop & vi åkte hem till henne..
där bjöd hon på chili con carne & en jättegod kladdkaka med nötter, mmm så gott det var!
det är så himla mysigt att vara där hemma, det känns så ombonat!

sen var antia snäll & skjutsade mig till vällingby centrum där jag mötte upp min älskling..
vi gick runt & kikade på massa fina saker..
typ som kläder, porslin. ljusstakar & massa annat!

daniel köpte en jättefin peak-mössa!
& jag hittade en jättefin ljusrosa mössa från boomerang som jag ska köpa på fredag!

jag provade även en jacka..
jag vill ha en ny vinter jacka, har haft samma i typ 4 år..
har varit inne på en klassisk boomerang riktigt länge..
men jag måste tyvärr säga att dom känns lite ute..

så jag provade en jättefin filippa k jacka!
så det lutar nog åt den just nu!

provade också en jättefin ljusrosa blus från boomerang, usch bara dyra saker haha!

men men!

vi var ialla fall hemma runt sju & slängde oss i soffan!
sen åt vi varma mackor med chaminjonstuvning :)

efter det blev det mera soffhäng & sängen! :)

imorse åkte jag med daniel..
jag tog 7.11 tåget till uppsala & gick hem till farmor då direkt..
sov lite & åt frukost & fixade mig..

idag har jag jobbat 11.30-21.10, har varit i delin hela dagen, superkul! :)
mamma kom & hälsade på mig & therese i delin så det var lite kul!
bjöd mamsen på lite smakprov!

jag var ialla fall klar i tid idag!

så nu ska jag sitta vid datan & tvn sen sova!





Kommentarer
Postat av: camilla

Jag har ju boomerang sen 2 år tillbaka & ja tänker ha den i år igen, för den är huuuuur skön som helst :) sådeså ;) Dendär kladdkakan såg ju inte helt fel ut förresten!

2011-11-23 @ 12:26:17
Postat av: Emma

Åh jag vill så gärna ha en ljusrosa boomerang-jacka.. men som vädret är nu behöver man ju inte ens tänka på vinterjacka.

2011-11-23 @ 17:54:27
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh jag vill så gärna ha en ljusrosa boomerang-jacka.. men som vädret är nu behöver man ju inte ens tänka på vinterjacka.

2011-11-23 @ 17:54:32
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0